Bezorgen & Retourneren
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo vers en snel mogelijk te leveren. Mocht er onverhoopt toch iets zijn of je een vraag hebt, dan kun je hier vinden hoe wij hiermee om gaan.
Verzending
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel en vers mogelijk bij je thuis te bezorgen. Om de kwaliteit van onze verse koffiebonen en losse thee te garanderen, verzenden wij bestellingen binnen enkele dagen na ontvangst. De verwachte levertijd ligt tussen de 2 en 5 werkdagen na het plaatsen van je bestelling.
Onze verzendingen worden verzorgd door DHL. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code zodat je jouw pakket eenvoudig kunt volgen. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op om je hierover te informeren en een nieuwe levertermijn af te stemmen.
Retourneren
Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je bestelling. Mocht je toch iets willen retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst, mits het artikel ongeopend en ongebruikt is. Neem vooraf contact met ons op om je retour aan te melden. Voeg ook de pakbon bij de retourzending, zodat wij je order kunnen herleiden.
De verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Geopende producten kunnen niet worden geretourneerd in verband met hygiënische redenen.
Is er iets mis met je bestelling? Stuur dan een e-mail naar info.thebluebarn@gmail.com. Wij zoeken samen naar een passende oplossing. Gaat het om een defect product? Stuur dan ook een duidelijke foto mee waarop het product en het defect goed zichtbaar zijn